Kategorie

Przechowalnia
Twoja lista produktów (0)


  Nasi partnerzy:


Przelewy24

''

Szybki kontakt:

Wrocław:
ul. Brzeska 5-15 lok. U3
czynne: 10:00-19:00 pn-pt

Zadzwoń: 71-373-42-40
GSM: 600 295 712
GSM: 600 946 765
Napisz: info@extreme-pc.pl
Regulamin sklepu

Poniższy regulamin zawiera zasady dokonywania zakupów, warunki płatności i dostawy zamówionych towarów, warunki reklamacji, zasady dokonywania zwrotów, ochronę danych osobowych. Regulamin sporządzono w oparciu o następujące akty prawne:

- Ustawę o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.),
- Ustawę o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2007 r. Nr 50 poz. 331 ze zm.),
- Ustawę o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. z 24.06.2014 r. poz. 827),
- Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 r. Nr 16 poz.93 ze zm.),
- Ustawę z dn. 23.09.2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U. z dn. 9.11.2016 r., poz. 1823).

Ostatnia zmiana regulaminu nastąpiła dnia 10 stycznia 2017 r. Nowy regulamin obowiązujący od 10 stycznia 2017 r. dotyczy umów zawartych począwszy od tej daty. Do umów zawartych przed wejściem w życie nowego regulaminu zastosowanie ma poprzednia wersja regulaminu, która dostępna jest tutaj.

§1
DANE PRZEDSIĘBIORCY

1) Sklep internetowy Extreme PC zajmuje się wysyłkową sprzedażą podzespołów komputerowych za pomocą strony WWW sklepu znajdującej się pod adresem internetowym http://www.extreme-pc.pl/.

2) Adres sklepu:
ul. Brzeska 5-15 lok. U3, 50-430 Wrocław
tel. (71) 373-42-40
e-mail: info@extreme-pc.pl

3) Siedziba firmy:
Extreme PC, Marek Budny, Radosław Janicki, s.c.
ul. Brzeska 5-15 lok.U3, 50-430 Wrocław
NIP: 897-170-95-09, REGON: 020177786

4) Spółkę Exteme PC s.c. prowadzą wspólnie:

a) Marek Budny - działalność gospodarcza nr 176586 wpisana do ewidencji działalności gospodarczych przez Prezydenta miasta Wrocławia
b) Radosław Janicki - działalność gospodarcza nr 176587 wpisana do ewidencji działalności gospodarczych przez Prezydenta miasta Wrocławia

5) Najszybciej porozmawiasz z nami przez Gadu-Gadu, jeśli słoneczko jest żółte oznacza to, że możemy z Tobą porozmawiać o naszej ofercie lub doradzić w wyborze podzespołów:

Marek: GG: 1185816
Radek: GG: 1660000

Możesz również zadzwonić:

GSM.: 600 295 712, 600 946 765, TEL.: (71) 373 42 40 – od godz. 10:00 do 19:00

lub napisać maila: info@extreme-pc.pl. Reklamacje należy zgłaszać na adres reklamacje@extreme-pc.pl

§2
JAK KUPOWAĆ

1. Po wybraniu interesującego Cię towaru kliknij na ikonę „Do koszyka” w celu dodania przedmiotu do listy zakupów. Możesz kontynuować zakupy (przycisk "Kontynuuj zakupy") lub je zakończyć składając zamówienie.

2. W celu zakończenia procesu składania zamówienia naciśnij przycisk "Przejdź do koszyka".

3. Wybierz odpowiadającą ci formę płatności i dostawy zamówionych towarów, naciśnij przycisk "Przejdź dalej".

4. Wypełnij formularz danych do dostawy (pola zaznaczone gwiazdką są obowiązkowe). Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT wypełnij również formularz danych do faktury. Zaznacz pola "Zapoznałem się z regulaminem sklepu" i "Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych". Są one konieczne do finalizacji zamówienia. Naciśnij przycisk "Dalej".

5. Zweryfikuj zamówienie, adres dostawy i dane do faktury. Jeśli wszystko się zgadza naciśnij przycisk "Zamawiam i płacę". W tym momencie zostaje zawarta przez Kupującego umowa sprzedaży ze sklepem.

6. Na podany adres e-mail podany podczas składania zamówienia będziemy wysyłać informacje o bieżącym statusie realizacji zamówienia.

7. Na zakupiony towar wystawiamy faktury VAT (na życzenie kupującego) i paragony fiskalne.

8. Ceny w sklepie są aktualizowane codziennie, wyświetlane kwoty zawierają podatek VAT i wszystkie inne obowiązujące podatki i cła. Cena podana obok każdego produktu jest wiążąca.

9. Momentem zawarcia umowy sprzedąży jest potwierdzenie przez sprzedawcę otrzymania zamówienia. Potwierdzenie następuje w drodze przesłania konsumentowi/klientowi wiadomości email, w której sprzedawca potwierdza przyjęcie zamówienia do realizacji.

10. Zamówienie zostanie anulowane przez sklep po 10 dniach kalendarzowych od jego złożenia w następujących przypadkach:

a) Kupujący nie potwierdzi zamówienia kilkając na link potwierdzający wysłany w mailu,
b) Kupujący nie odbierze towaru osobiście, jeśli jako sposób dostawy wybrał odbiór osobisty towaru w sklepie.

11. Do korzystania z e-sklepu Extreme PC potrzebny jest komputer, telefon lub tablet z zainstalowaną przeglądarką stron WWW podłączony do Internetu.

§3
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1. Sklep Extreme PC jest zarejestrowny na platformie Selly.pl, która jest administratorem bazy danych osobowych naszych Klientów. Baza danych osobowych SELLY została zarejestrowana w księdze GIODO o nr 102314.

2. Sklep Extreme-PC, Marek Budny, Radosław Janicki, s.c. przykłada szczególną troskę do ochrony danych osobowych klientów i chroni je zgodnie z wymogami ustawowymi. Extreme PC zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, jak również przed ich przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów prawa. Dane osobowe będą wykorzystane jedynie w celu realizacji zamówienia. Jeżeli wyrazisz zgodę na podany adres e-mail możemy wysyłać informacje o nowościach i promocjach w naszym sklepie (newsletter Extreme PC). Oczywiście w każdej chwili możesz zażądać zaprzestania dalszego wysyłania naszych e-maili i wykreślenia informacji z naszej bazy danych. Masz także prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.

3. W ramach realizacji umowy z Kupującym Sklep jest upoważniony przesłać na adres poczty elektronicznej Kupującego zaproszenie do wypełnienia ankiety posprzedażowej. Ankieta służy zbadaniu opinii o przeprowadzonej transakcji. Kupujący może dobrowolnie wypełnić ankietę.

§4
SPOSOBY PŁATNOŚCI ZA TOWAR

1. Wszystkie podane przez nas ceny są cenami brutto z uwzględnionym już podatkiem VAT. Są to ceny końcowe i ostateczne. Do łącznej wartości zamówienia będą doliczone jeszcze koszty przesyłki. W przypadku płatności kartą kredytową lub przelewem z wykorzystaniem platformy elektronicznych płatności transferuj.pl zostanie do ceny zamówienia doliczona prowizja w wysokości 1,5% ceny całego zamówienia.

2. Oferujemy następujące możliwości płatności:

a) przy odbiorze przesyłki u listonosza lub kuriera (opcja za pobraniem)
b) przedpłata na nasz rachunek bankowy (opcja przedpłata na konto)
c) przy odbiorze osobistym towaru w sklepie płatność tylko gotówką
d) zapłata przelewem elektronicznym lub kartą płatniczą przez platformę przelewy24.pl - operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

§5
SPOSOBY DOSTAWY ZAKUPIONEGO TOWARU

1. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Kupującemu rzeczy bez wad.

2. Przesyłki dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej DPD lub InPostu (usługa paczkomaty). Przy zamówieniach o wartości powyżej 500 zł lub przesyłkach o wadze pow. 5 kg (np. obudowy ATX lub inne ciężkie przedmioty) sugerujemy wybranie przesyłki kurierską ze względu na niższy koszt dostawy.

3. Termin realizacji zamówienia: zakupione towary wysyłamy w terminie od 2 do 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia lub zaksięgowania przedpłaty na naszym koncie. W przypadku produktów na specjalne zamówienie lub przy których w ofercie zaznaczono inaczej ("Towar na zamówienie" w opisie przedmiotu), czas dostawy może być dłuższy – do 14 dni.

4. Przy odbiorze przesyłki na poczcie lub u kuriera prosimy dokładnie sprawdzić stan paczki, nienaruszalność taśm klejących. Ewentualne uszkodzenia opakowania zewnętrznego czy taśm zabezpieczających prosimy zgłosić kurierowi/listonoszowi spisując odpowiedni protokół szkody oraz niezwłocznie poinformować nas o tym fakcie. W przypadku zauważenia zniszczeń opakowania prosimy o sprawdzenie zawartości paczki w obecności kuriera/listonosza/na poczcie oraz o sporządzenie protokołu z odnotowaniem stanu ilościowego i jakościowego przesyłki.

5. Szczegółowy cennik dostawy podajemy w dziale „Koszty dostawy”

6. W przypadku towarów sprzedawanych w sklepie co do każdego z nich przysługują Kupującemu uprawnienia przewidziane w Kodeksie cywilnym, a kupującemu będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22(1) k.c. również uprawienia przewidziane w Ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827). Ponadto na niektóre produkty ich producenci udzielają gwarancji.

7. W dniu wysłania towaru informujemy o tym kupującego. W przypadku braku przesyłki w ciągu kolejnych 1-5 dni uprzejmie prosimy o poinformowanie nas o tym fakcie, abyśmy mogli zażądać wyjaśnień na poczcie/u kuriera i w razie potrzeby złożyć reklamację. Niezwłocznie prosimy także o informacje o wszelkich niezgodnościach towaru z ofertą, niekompletności itp.

§6
PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY W CIĄGU 14 DNI

1) Kupujący będący konsumentem w rozumieniu art. 22(1) k.c. ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Extreme PC s.c., ul. Brzeska 5-15 lok.U3, 50-430 Wrocław, tel. 71-373-42-40, mail: info@extreme-pc.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy dostępnego pod odnośnikami DOC, PDF, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

2) W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później

niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

b) Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres:
Extreme PC s.c.
ul. Brzeska 5-15 lok.U3, 50-430 Wrocław
niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

c) Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

d) Zgodnie z art. 22(1) k.c. za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

3. Zgodnie z art. 38 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:

a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

h) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

k) zawartej w drodze aukcji publicznej;

l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

m) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

3. Wzory oświadczenie o odstąpieniu od umowy można pobrać z linków: DOC, PDF.

§7
PROCEDURA REKLAMACYJNA

1. Towary sprzedawane na aukcjach są nowe i nieużywane, co do każdego z nich przysługują Kupującemu uprawnienia przewidziane w Kodeksie cywilnym. Ponadto na niektóre produkty ich producenci udzielają gwarancji.

Gdy zakupiony towar nie działa, albo działa wadliwie, proszę skontaktować się z nami. Jeśli zakupiony przedmiot jest objęty gwarancją producenta Kupujący ma prawo wybrać i realizować swoje uprawnienia w ramach udzielonej przez producenta gwarancji – w takim przypadku proszę postępować zgodnie z informacjami i warunkami podanymi w karcie gwarancyjnej.

2. Wysyłając do nas reklamowany towar prosimy o dokładne opisanie na czym polega usterka lub wadliwe działanie i dołączenie opisu usterki do wysyłanej paczki – usprawni to znacznie procedurę reklamacyjną.

Reklamacje można zgłaszać w następujący sposób:

a) za pomocą formularza znajdującego się na stronie www.extreme-pc.pl/reklamacja.html
b) mailowo na adres reklamacje@extreme-pc.pl
c) pisemnie na adres Extreme PC s.c., ul. Brzeska 5-15 lok.U3, 50-430 Wrocław
d) osobiście w sklepie pod adresem Extreme PC s.c., Brzeska 5-15 lok.U3, 50-430 Wrocław

Do zgłoszenia reklamacyjnego należy dołączyć dowód, z którego wynika, że towar został zakupiony w Extreme PC s.c.

3. Sprzedający nie wyraża zgody na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich (art. 32 ust. 1 pkt 2 Ustawy z dn. 23.09.2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, Dz. U. 2016 r., poz. 1823).

4. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich) informujemy Konsumentów o możliwości rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pomocą platformy ODR (online dispute resolution), dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

§8
POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Niniejszy regulamin jest częścią treści zawieranej przez sklep Extreme PC, Marek Budny Radosław Janicki, s.c. oraz zamawiającego klienta umowy sprzedaży. Treść regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z brzmieniem z chwili zawarcia umowy sprzedaży.



Witaj

Firma Extreme PC s.c. istnieje od 2005 roku. Zajmujemy się sprzedażą detaliczną podzespołów komputerowych. W ofercie mamy ponad 20 000 markowych produktów o bardzo dobrej jakości pochodzących od czołowych producentów. Towar zawsze jest fabrycznie nowy i pochodzi z polskich hurtowni podzespołów komputerowych. Świadczymy także usługi serwisowe dla użytkowników domowych i małych firm. W razie pytań lub wątpliwości doradzimy i pomożemy podjąć decyzję o zakupie. Mamy bardzo duże doświadczenie. Komputery to nasze hobby od ponad 15 lat.

EXTREME PC jest Partnerem Programu Rabatowego Galeria Rabatów i tylko dla Klientów Banku Pekao S.A. dokonujących płatności dowolna kartą płatniczą Banku lub przelewem z Pekao24 udziela 3% rabatu. Rabat jest udzielany za pomocą użycia kodu rabatowego podczas składania zamówienia w sklepie internetowym. Kod: PEKAO_EXTR260312. Więcej informacji na stronie www.rabatypekao.pl.

 
X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.