Reklamacje
Towary sprzedawane na aukcjach są nowe i nieużywane, co do każdego z nich przysługują Kupującemu uprawnienia przewidziane w Kodeksie cywilnym. Ponadto na niektóre produkty ich producenci udzielają gwarancji.
Gdy zakupiony towar nie działa, albo działa wadliwie, proszę skontaktować się z nami. Jeśli zakupiony przedmiot jest objęty gwarancją producenta Kupujący ma prawo wybrać i realizować swoje uprawnienia w ramach udzielonej przez producenta gwarancji – w takim przypadku proszę postępować zgodnie z informacjami i warunkami podanymi w karcie gwarancyjnej.
Wysyłając do nas reklamowany towar prosimy o dokładne opisanie na czym polega usterka lub wadliwe działanie i dołączenie opisu usterki do wysyłanej paczki – usprawni to znacznie procedurę reklamacyjną.
Reklamacje można zgłaszać w następujący sposób:
a) za pomocą formularza znajdującego się na stronie www.extreme-pc.pl/reklamacja.html
b) mailowo na adres reklamacje@extreme-pc.pl
c) pisemnie na adres Extreme PC s.c., ul. Brzeska 5-15 lok. U3, 50-430 Wrocław
d) osobiście w sklepie pod adresem Extreme PC s.c., ul. Brzeska 5-15 lok. U3, 50-430 Wrocław
Do zgłoszenia reklamacyjnego należy dołączyć dowód, z którego wynika, że towar został zakupiony w Extreme PC s.c.