Dodano produkt do koszyka

« Kontynuuj zakupy Przejdź do koszyka »

Reset2 R2płatnik Mini (10prac/1firma/1st)

Producent: Reset2

Stan produktu: nowy

Gwarancja: 24 miesiące

Produkt aktualnie niedostępny

Koszty dostawy:

  • Inpost Paczkomaty 24/7 czas dostawy D+1 15.00 zł brutto
  • Kurier GLS 23.00 zł brutto
  • Odbiór osobisty 0.00 zł brutto
  • Poczta Polska 15.00 zł brutto
  • Orlen Paczka 11.00 zł brutto
Opis produktu

Linia MINI to produkty zaprojektowane na potrzeby niewielkich firm o dowolnym profilu działalności. Powstała z myślą o użytkownikach ceniących czas, pieniądze i intuicyjność obsługi. Dzięki aktualizacjom przez Internet oraz możliwości rozbudowy nasze programy zaspokoją potrzeby Twojej firmy także w przyszłości.

R2płatnik MINI to bardzo dobry, sprawdzony i w pełni funkcjonalny system płacowo-kadrowy. Umożliwia kompletne prowadzenie kadr, naliczanie wynagrodzeń zgodnie z aktualnymi przepisami oraz automatyczne rozliczenia z urzędem skarbowym i ZUS. Program przeznaczony jest dla firm zatrudniających nie więcej niż 10 pracowników (łącznie na umowę o pracę, zlecenia i o dzieło).

Wybrane funkcje programu

• pełna obsługa płacowo-kadrowa
• przejrzysta struktura danych kadrowych
• przypominanie o terminach badań lekarskich, kursów bhp, zakończeniu umów
• kalkulator umożliwiający szybkie przeliczanie netto-brutto
• ewidencja czasu pracy
• gotowe definicje list płac
• możliwość natychmiastowego rozpoczęcia pracy
• możliwość tworzenia wielu list płac w miesiącu, automatyczne tworzenie korekt
• czytelny sposób naliczania umów zlecenia podlegających składkom ZUS
• możliwość wypłaty z umów zleceń w ratach
• ewidencja i przeliczanie sald dodatkowych potrąceń
• kontrola zajęć komorniczych
• tworzenie przelewów z wynagrodzeń, podatków i składek ZUS
• współpraca z dowolnym systemem bankowym
• generowanie rocznych deklaracji PIT
• współpraca z programem Płatnik ZUS
• wydruk wszystkich wymaganych dokumentów m.in. umów o pracę, świadectw pracy, zaświadczeń, wypowiedzeń, umów zlecenia, umów o dzieło i innych
• wydruk kartotek dochodowych
• historia zatrudnienia
• automatyczne pobieranie parametrów naliczania przez Internet
• zgłoszenie do ubezpieczeń ZUS
• kontrola limitu urlopu wypoczynkowego
• urlopy na żądanie
• kontrola 14 i 33 dni wynagrodzenia chorobowego
• wydruk ZUS Z-3
• możliwość łatwej rozbudowy do wersji STANDARD a w niej: dowolna liczba pracowników, zestawienia kosztowe, rozliczanie płacy akordowej, współpraca z systemami RCP, obsługa biur rachunkowych i wiele innych

Pełna specyfikacja i opis programu znajduje się pod adresem:

http://www.reset2.pl/oferta/standard/r2platnik

    Parametry techniczne

    Informacje dodatkowe

    W zestawie:
    - Płyta CD z programem
    - Drukowana instrukcja obsługi
    - Broszura szybki start
    - Licencja

    Rodzaj
    Biurowe
    Wersja
    Box
    Licencja
    Komercyjna
    Czas trwania
    Licencja wieczysta
    Liczba stanowisk / jednostek
    1
    Szczegóły licencji

    - 10 pracowników
    - 1 firma
    - 1 stanowisko

    Nośnik
    CD
    Wersja językowa
    Polska
    Wymagania sprzętowe

    - Procesor PENTIUM lub kompatybilny min. 1 GHz
    - System operacyjny Windows XP/Vista/7/8
    - Min. 256 MB pamięci RAM
    - 300 MB wolnego miejsca na twardym dysku
    - Stacja CD-ROM lub DVD-ROM
    - Dostęp do internetu (wczytanie licencji, pobieranie aktualizacji)
    - Monitor i karta graficzna o rozdzielczości 1024x768
    - Drukarka laserowa lub atramentowa

    Video

    Szybki start z programem R2płatnik:

    Gwarancja
    gwarancja: 12 m.

    Kod producenta: PJAA00

    ID produktu: 185650

    Opinie, recenzje, testy:

    Ten produkt nie ma jeszcze opinii

    Twoja opinia

    aby wystawić opinię.

    Ocena:
    • Wszystkie pola są wymagane
    Polecenie produktu: Reset2 R2płatnik Mini (10prac/1firma/1st)
    Zapytaj o produkt
    Szybki kontakt:

    Wrocław:
    ul. Brzeska 5-15 lok. U3
    czynne: 11:00-19:00 pn-pt

    Zadzwoń: 71-373-42-40
    GSM: 600 295 712
    GSM: 600 946 765
    Napisz: info@extreme-pc.pl
    NEWSLETTER

    Zapisz się do newslettera i nie przegap żadnej promocji.

    O firmie
    • Firma Extreme PC s.c. istnieje od 2005 roku. Zajmujemy się sprzedażą detaliczną podzespołów komputerowych. W ofercie mamy ponad 20 000 markowych produktów o bardzo dobrej jakości pochodzących od czołowych producentów. Towar zawsze jest fabrycznie nowy i pochodzi z polskich hurtowni podzespołów komputerowych. Świadczymy także usługi serwisowe dla użytkowników domowych i małych firm. W razie pytań lub wątpliwości doradzimy i pomożemy podjąć decyzję o zakupie. Mamy bardzo duże doświadczenie. Komputery to nasze hobby od ponad 15 lat.
    • EXTREME PC jest Partnerem Programu Rabatowego Galeria Rabatów i tylko dla Klientów Banku Pekao S.A. dokonujących płatności dowolna kartą płatniczą Banku lub przelewem z Pekao24 udziela 3% rabatu. Rabat jest udzielany za pomocą użycia kodu rabatowego podczas składania zamówienia w sklepie internetowym. Kod: PEKAO_EXTR260312. Więcej informacji na stronie www.rabatypekao.pl.