Dodano produkt do koszyka

« Kontynuuj zakupy Przejdź do koszyka »

InsERT Subiekt NEXO PRO box 3 stanowiska SNP3

Producent: InsERT

Dostępność:

Stan produktu: nowy

Gwarancja: 24 miesiące

1569.00 brutto

  • Czas dostawy: 2-3 dni robocze

Koszty dostawy:

  • Poczta Polska 15.00 zł brutto
  • Kurier DPD 16.00 zł brutto
  • Odbiór osobisty 0.00 zł brutto
Opis produktu

Subiekt nexo PRO to program wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach. Jest to rozszerzona wersja Subiekta nexo – oprócz pełnej funkcjonalności standardowego systemu zawiera wiele dodatkowych rozwiązań, które spełnią nawet bardzo nietypowe wymagania.

Subiekt nexo PRO pozwala na obsługę przedsiębiorstwa wielooddziałowego. Umożliwia zaawansowane nadawanie cen towarom poprzez cenniki główne i dodatkowe. Wyróżnia się rozbudowaną obsługą zamówień – dla wersji PRO stworzono m.in. widoki robocze (Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia, Asortyment na wyczerpaniu, Asortyment na zleceniach), które ułatwiają logistykę zamówień zarówno w przypadku klientów, jak i dostawców.

Subiekt nexo PRO charakteryzuje się też większą otwartością i elastycznością. Pozwala np. dodawać pola własne do różnych elementów programu, a także własne raporty i wzorce wydruku. Dzięki Sferze dla Subiekta możliwe jest tworzenie indywidualnych rozwiązań dostosowujących system do specyficznych potrzeb firmy.

Podstawowe możliwości Subiekta nexo PRO:

· pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;

· pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ; korekty dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury; faktura pro forma; faktura sprzedaży z wielu magazynów;

· rozbudowany system zamówień – każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu;

· kartoteka asortymentu – towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece;

· kartoteka klientów obejmująca również informacje typu CRM;

· prowadzenie elastycznej polityki cenowej – możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów; cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży;

· obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup;

· kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane);

· rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej za pomocą wymiany plików, a także online (wybrane banki);

· prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe;

· rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych);

· automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych;

· pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo i Rewizor nexo.

 

Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:

· Sfera dla Subiekta nexo – możliwość tworzenia własnych rozwiązań;

· zaawansowane pola własne do obiektów systemu;

· definiowanie własnych raportów i wydruków;

· korekta kosztu dostaw; 

· sprzedaż z dostaw, rezerwacja dostaw w dokumentach, zakup z rozbiciem przyjęcia na partie, rejestracja rozbieżności w przyjęciach magazynowych;

· możliwość realizowania pojedynczego zamówienia wieloma wydaniami, a jedno wydanie może obejmować pozycje z różnych zamówień;

· widok roboczy „Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia”;

· widok roboczy „Asortyment na wyczerpaniu” oraz „Asortyment na zleceniach” do wydajnej i efektywnej pracy z zamówieniami do dostawców;

· możliwość zdefiniowania wielu dostawców asortymentu z wyróżnionym jednym głównym dostawcą i producentem (każdemu dostawcy można przypisać dla danego asortymentu zarówno zestaw jego indywidualnych symboli, jak i terminy dostawy);

· rozszerzone możliwości płatności odroczonych – rozbicie na raty;

· możliwość zdefiniowania cenników dodatkowych (dotyczących części cennika głównego, można je ograniczać czasowo);

· obsługa zamienników – prostych zbiorów towarów bądź usług, które na dokumentach można wymienić za pomocą specjalnej funkcji pomiędzy elementami z tego samego zbioru; 

· obsługa oddziałów firmy (z każdym oddziałem jest związany cennik główny, który jest domyślny dla każdego wystawianego do niego dokumentu handlowego);  

· możliwość podzielenia rozrachunku na raty (rozrachunek może być podzielony na wiele kwot cząstkowych z określeniem terminu płatności dla każdej z nich);

· rozliczenia wielowalutowe (np. EUR – USD);

· sesje kasowe – narzędzie do weryfikacji pracy kasjera (w momencie zamykania sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z operacjami zarejestrowanymi w systemie);

sesje rozliczeniowe – narzędzie do lepszego zarządzania rozliczeniami.


 

Parametry techniczne

Rodzaj
Biurowe
Wersja
Box
Licencja
Komercyjna
Czas trwania
Licencja wieczysta
Liczba stanowisk / jednostek
3
Nośnik
DVD
Wersja językowa
Polska
Wymagania sprzętowe

- Komputer z procesorem Core2Duo
- 4 GB pamięci operacyjnej RAM
- System operacyjny Windows XP SP3 lub wyższy (zalecany Windows 7 lub wyższy)
- System obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2008 R2 SP2 lub wersja wyższa (darmowa edycja Express with Advanced Services lub dowolna wersja pełna)

Gwarancja
gwarancja: 24 m.

Kod producenta: SNP3

ID produktu: 185687

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Polecenie produktu: InsERT Subiekt NEXO PRO box 3 stanowiska SNP3
Zapytaj o produkt
Szybki kontakt:

Wrocław:
ul. Brzeska 5-15 lok. U3
czynne: 10:00-19:00 pn-pt

Zadzwoń: 71-373-42-40
GSM: 600 295 712
GSM: 600 946 765
Napisz: info@extreme-pc.pl
NEWSLETTER

Zapisz się do newslettera i nie przegap żadnej promocji.

O firmie
  • Firma Extreme PC s.c. istnieje od 2005 roku. Zajmujemy się sprzedażą detaliczną podzespołów komputerowych. W ofercie mamy ponad 20 000 markowych produktów o bardzo dobrej jakości pochodzących od czołowych producentów. Towar zawsze jest fabrycznie nowy i pochodzi z polskich hurtowni podzespołów komputerowych. Świadczymy także usługi serwisowe dla użytkowników domowych i małych firm. W razie pytań lub wątpliwości doradzimy i pomożemy podjąć decyzję o zakupie. Mamy bardzo duże doświadczenie. Komputery to nasze hobby od ponad 15 lat.
  • EXTREME PC jest Partnerem Programu Rabatowego Galeria Rabatów i tylko dla Klientów Banku Pekao S.A. dokonujących płatności dowolna kartą płatniczą Banku lub przelewem z Pekao24 udziela 3% rabatu. Rabat jest udzielany za pomocą użycia kodu rabatowego podczas składania zamówienia w sklepie internetowym. Kod: PEKAO_EXTR260312. Więcej informacji na stronie www.rabatypekao.pl.
X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.