Dodano produkt do koszyka

« Kontynuuj zakupy Przejdź do koszyka »

Reset2 R2płatnik Mini (10prac/biuro rach.50firm/1st)

Producent: Reset2

Stan produktu: nowy

Gwarancja: 24 miesiące

Produkt aktualnie niedostępny

Koszty dostawy:

  • Inpost Paczkomaty 24/7 czas dostawy D+1 15.00 zł brutto
  • Kurier GLS 23.00 zł brutto
  • Odbiór osobisty 0.00 zł brutto
  • Poczta Polska 15.00 zł brutto
  • Orlen Paczka 11.00 zł brutto
Opis produktu

Linia MINI to produkty zaprojektowane na potrzeby niewielkich firm o dowolnym profilu działalności. Powstała z myślą o użytkownikach ceniących czas, pieniądze i intuicyjność obsługi. Dzięki aktualizacjom przez Internet oraz możliwości rozbudowy nasze programy zaspokoją potrzeby Twojej firmy także w przyszłości.

R2płatnik MINI to bardzo dobry, sprawdzony i w pełni funkcjonalny system płacowo-kadrowy. Umożliwia kompletne prowadzenie kadr, naliczanie wynagrodzeń zgodnie z aktualnymi przepisami oraz automatyczne rozliczenia z urzędem skarbowym i ZUS. Program przeznaczony jest dla firm zatrudniających nie więcej niż 10 pracowników (łącznie na umowę o pracę, zlecenia i o dzieło).

Wybrane funkcje programu:
- pełna obsługa płacowo-kadrowa
- przejrzysta struktura danych kadrowych
- przypominanie o terminach badań lekarskich, kursów bhp, zakończeniu umów
- kalkulator umożliwiający szybkie przeliczanie netto-brutto
- ewidencja czasu pracy
- gotowe definicje list płac
- możliwość natychmiastowego rozpoczęcia pracy
- możliwość tworzenia wielu list płac w miesiącu, automatyczne tworzenie korekt
- czytelny sposób naliczania umów zlecenia podlegających składkom ZUS
- możliwość wypłaty z umów zleceń w ratach
- ewidencja i przeliczanie sald dodatkowych potrąceń
- kontrola zajęć komorniczych
- tworzenie przelewów z wynagrodzeń, podatków i składek ZUS
- współpraca z dowolnym systemem bankowym
- generowanie rocznych deklaracji PIT
- współpraca z programem Płatnik ZUS
- wydruk wszystkich wymaganych dokumentów m.in. umów o pracę, świadectw pracy, zaświadczeń, wypowiedzeń, umów zlecenia, umów o dzieło i innych
- wydruk kartotek dochodowych
- historia zatrudnienia
- automatyczne pobieranie parametrów naliczania przez Internet
- zgłoszenie do ubezpieczeń ZUS
- kontrola limitu urlopu wypoczynkowego
- urlopy na żądanie
- kontrola 14 i 33 dni wynagrodzenia chorobowego
- wydruk ZUS Z-3
- możliwość łatwej rozbudowy do wersji STANDARD a w niej: dowolna liczba pracowników, zestawienia kosztowe, rozliczanie płacy akordowej, współpraca z systemami RCP, obsługa biur rachunkowych i wiele innych

Parametry techniczne

Informacje dodatkowe

- Bezpłatne aktualizacje przez 12 miesięcy
- Bezpłatna pomoc telefoniczna przez 12 miesięcy

Rodzaj
Biurowe
Wersja
Box
Licencja
Komercyjna
Czas trwania
1 rok
Liczba stanowisk / jednostek
1
Szczegóły licencji

- 10 pracowników
- Biuro rachunkowe, 50 firm
- 1 stanowisko

Nośnik
CD
Wersja językowa
Polska
Wymagania sprzętowe

- Procesor PENTIUM lub kompatybilny min. 1 GHz
- Min. 512 MB pamięci RAM
- 300 MB wolnego miejsca na twardym dysku
- Stacja CD-ROM lub DVD-ROM
- Dostęp do internetu (wczytanie licencji, pobieranie aktualizacji)
- Monitor i karta graficzna o rozdzielczości 1024x768
- Drukarka laserowa lub atramentowa

Akcesoria w zestawie

- płyta CD z programem
- drukowana instrukcja obsługi
- broszura szybki start
- licencja

Video

Gwarancja
gwarancja: 24 m.

Kod producenta: PJCA00

ID produktu: 185737

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Polecenie produktu: Reset2 R2płatnik Mini (10prac/biuro rach.50firm/1st)
Zapytaj o produkt
Szybki kontakt:

Wrocław:
ul. Brzeska 5-15 lok. U3
czynne: 11:00-19:00 pn-pt

Zadzwoń: 71-373-42-40
GSM: 600 295 712
GSM: 600 946 765
Napisz: info@extreme-pc.pl
NEWSLETTER

Zapisz się do newslettera i nie przegap żadnej promocji.

O firmie
  • Firma Extreme PC s.c. istnieje od 2005 roku. Zajmujemy się sprzedażą detaliczną podzespołów komputerowych. W ofercie mamy ponad 20 000 markowych produktów o bardzo dobrej jakości pochodzących od czołowych producentów. Towar zawsze jest fabrycznie nowy i pochodzi z polskich hurtowni podzespołów komputerowych. Świadczymy także usługi serwisowe dla użytkowników domowych i małych firm. W razie pytań lub wątpliwości doradzimy i pomożemy podjąć decyzję o zakupie. Mamy bardzo duże doświadczenie. Komputery to nasze hobby od ponad 15 lat.
  • EXTREME PC jest Partnerem Programu Rabatowego Galeria Rabatów i tylko dla Klientów Banku Pekao S.A. dokonujących płatności dowolna kartą płatniczą Banku lub przelewem z Pekao24 udziela 3% rabatu. Rabat jest udzielany za pomocą użycia kodu rabatowego podczas składania zamówienia w sklepie internetowym. Kod: PEKAO_EXTR260312. Więcej informacji na stronie www.rabatypekao.pl.